Puppykennel Puppykennel
Lees hier de reacties van puppykennel - Het grootste aanbod rashonden online!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Puppykennel Gastenboek
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Puppykennel -> Bekijk hier het Puppykennel Gastenboek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
puppykennel



Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: 26-12-2008 11:10:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo puppykennel,

We hebben op 12 dec . deze lieve pup bij jullie gekocht (oase)
meneer vroeg enkele foto's door te sturen, hier zijn ze dan, zijn naam is Expo. Het is een zeer lieve deugniet en onze Fluo heeft terug
een vriendje. Nogmaals bedankt daar voor,hij steelt iedereen zijn hart.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
puppykennel



Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: 26-12-2008 11:14:18    Onderwerp: Reageren met citaat

hallo puppykennel,
Ik ben katja en was laatst bij u kennel en zag daar een heel leuk boomer hondje.
Ik heb hem mee naar huis genomen,het is een klein bond hondje en is nu 7.5 mnd oud.
Hij doet het prima en is gezond en in goede conditie.
Mijn nichtje heeft een paar foto"s op internet gezet.
Hieruit is een hele leuke reactie gekomen, van een fotografe ,die verbonden is, aan een modellenburo voor honden,ze heeft de hond gecast en 24 dec.kan ik et hem naar Aalsmeer om schoots te maken.Dit wilde ik even aan jullie kwijt.

gr katja leenaerts.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
puppykennel



Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: 26-12-2008 11:20:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo allemaal !

Even een paar foto's van Wouter (voorheen Graffiti).....
Nu heet ik dus Wouter en ben nu ongeveer 7 maanden oud
Had je niet gedacht he, dat ik zo een knappe vent zou worden....
Zoals je ziet gaat het goed met mij en ik ben blij dat jullie mij hierheen hebben gebracht....
Nou ik ga heerlijk bij het vrouwtje op de bank liggen en genieten van de rest van mijn leven !
Ik wens iedereen een vrolijk kerstfeest en een heeeeel gelukkig nieuwjaar !

Groetjes van Sandra, Emiel en ik natuurlijk !!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
puppykennel



Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: 26-12-2008 11:36:16    Onderwerp: Nedda van Puppykennel Reageren met citaat

Hoi Puppykennel,

Hier een klein berichtje van Nedda.
Gezien we haar al een tijdje via de website aan't volgen waren en we toch al over Nedda" spraken, hebben we ook niet lang getwijfeld en haar "Nedda" gedoopt.
De rit naar Limburg is vlekkeloos verlopen.
Hier thuis heeft ze haar eigen nieuwe mandje, dekentje, eet- en drinkbakje gekregen en een veilige slaapplaats.
Ze heeft de voorbije nacht goed geslapen, we hebben haar niet gehoord, zo flink !
Ze eet en drinkt goed en is speels, haar staartje kwispelt voortdurend.
Haar behoefte doet ze buiten op het gras.
Onze Kiki heeft heel veel interesse in haar en reageert niet agressief, maar is nog een beetje bang.
Ze zoekt wel toeneiging, maar is nog op haar hoede.

We zijn allemaal gek van Nedda !

Hierbij ingesloten enkele fotootjes.

Groetjes vanuit Limburg,
Veronique

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
puppykennel



Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: 26-12-2008 12:02:00    Onderwerp: chi. naakthond van puppykennel Reageren met citaat

Hallo Puppykennel,

Een jaar en een half geleden kochten we dit schatje en we hebben er nog geen moment spijt van gehad!! Zo lief...

Bedankt!
Kim Deckers
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
puppykennel



Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: 26-12-2008 12:18:39    Onderwerp: Kerstpup Mighty van puppykennel Reageren met citaat

Hallo allemaal daar.


Mijn vrouwtje en ik Mighty willen jullie een fijne Kerst en een heel gezond en gelukkig 2009 toewensen.


Groetjes van mijn vrouwtje en een pootje van mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
puppykennel



Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: 26-12-2008 12:49:23    Onderwerp: Mopshond Beppie van puppykennel Reageren met citaat

Hallo Puppykennel (Milando rashonden)

Hier een berichtje van mij Emelie
Ik ben nu al 3 dagen bij mijn nieuwe bazinnetje en heb het zeer goed naar mijn zin wordt nogal verwend hoor.
Mijn naam is nu beppie en heb een vriendinmoppie van 5 maanden oud die truuske heet daar ik veel plezier aan heb en veel van leer.
Eten doe ik graag en plassen doe ik ook al erg veel buiten dat komt ook wel omdat de bazin 24 uur per dag bij ons blijft de komende twee weken maar als ik het binnen doe zegt ze ook niks hoor ze ziet wel dat ik al erg inteligent ben.
Ik ga ook al netjes zitten voor een koekje (al geleerd van truuske natuurlijk ) baasje zegt dan wat goed zeg dus zeg maar niet dat ik dat van truus geleerd heb.
Ja en dan s avond zeg niet te geloven dan gaan we met zijn drieen (de baas, truuske en ik )naar een hele grote mand toe en daar slapen wij s nachts lekker zacht en warm ! een waterbed zegt mijn baasje.
Nou dan wil ik wel lekker tegen haar aanliggen en wacht wel met plassen tot s morgensvroeg als ze mij buiten zet want zo,n mooie mand ga ik niet bevuilen goed van mij dat ik dat met 9 weekjes al kan he?
Nou ik ben blij dat ik hier zit en zal nog wel van mij laten horen hoor met mooie foto,s oke?
Een poot en een lik van Beppie


Afz Lydia Michels

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Puppykennel -> Bekijk hier het Puppykennel Gastenboek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum